Rólunk

2013-ban alakult meg debreceni székhellyel a Rega-Rolltech Bt., mely 100%-ig magyar tulajdonú, családi vállalkozás volt. 2016-ban átalakultunk Kft-vé, és Garancia Consulting Tanácsadó Kft. néven folytattuk tovább tevékenységünket, melynek kizárólagos tulajdonosa és vezetője lettem. Továbbra is családi vállalkozásként működve ugyan azt a kiváló minőséget és odafigyelést képviselve mint a kezdetekkor, bővítve csapatunkat 2 kiváló szakemberrel.

Az évek során arra törekedtünk, hogy az Önök számára minél kielégítőbb kínálatot és szakértelmet nyújthassunk. Kis vállalkozás lévén sokkal inkább törekszünk a minőségi elvárások teljesítésére, mint esetleges nagyobb vetélytársaink, kiknek inkább a tömeges gyártás és a mennyiség az irányadó. Ennek érdekében folyamatos továbbképzéseken, tanfolyamokon veszünk részt, így nem csak a megfelelő szaktudást de az árnyékolástechnika legújabb, legmodernebb vívmányait is magunkba szívjuk. Női vezetőként ezen a területen igyekeztem kivívni a szakma elismerését, amit így 10 év után mondhatom, hogy sikerült.

Számos közülettel és építőipari céggel állunk munka kapcsolatban. Odafigyelünk ügyfeleinkre, segítünk szaktanácsadással, időt és energiát fordítunk arra, hogy valóban a legszebb és legpraktikusabb megoldást tudjuk létrehozni, legyen az egy kis ablak vagy akár egy irodaház külső, belső árnyékolása.

Fő profilunk: külső és belső árnyékolástechnikai termékek szerelése, motorizálása, javítása, szervizelése.

Bátran tekintünk a kihívások elé, igyekszünk olyan megrendelői igényeket is kielégíteni, amiről mások lemondtak már, megvalósíthatatlannak nevezték.

Büszkék vagyunk arra, hogy a REGAROLL név összemosódott a minőség és megbízhatóság névjegyével. Elégedett ügyfeleink ajánlásával jutottunk el idáig, ami nem véletlen. Rengeteg munka, pozitív hozzáállás, együttműködési készség partnereinkkel, megrendelőinkkel és nem utolsó sorban kreatív, profi szakembereink révén jutottunk el idáig. Fő célkitűzésünk, hogy ezt az irányt megtartsuk még akkor is ha ez cégünk növekedésének vagy terjeszkedésének kárára megy, hiszen régi de igaz közhely, hogy az elégedett ügyfél a legjobb reklám.